zondag 30 juni 2013

Vegan Package Swap - Wat ik kreeg

Een kleine twee weken geleden schreef ik over het pakket dat ik samenstelde voor Lucy uit Kent, in het kader van de Vegan Package Swap die elke maand door de website van 'All about vegan food' wordt georganiseerd.

Lucy heeft mijn pakketje ook ontvangen en was er (samen met haar kat) erg enthousiast over. Met name de zeezout-rozemarijn crackers van Wasa vond ze erg lekker.

Het pakket van Lucy zat vol met de volgende smakelijke goodies:

- Verschillende smaken thee, waaronder groene thee, Mulled Spice Tea en Lavender Earl Grey van Twinings
- Twee zakjes met rozijnen van Nakd met een smaakje. Die met limoensmaak is al op ;-)
- Jammie Dodgers, een soort zandkoekjes met frambozenvulling.  Mijn man hoopte al op koekjes, dus je begrijpt dat we deze direct hebben uitgeprobeerd. Erg lekker!
- Flapjacks met chocolade en dadels
- Rijstwafels. (Hier heb ik wel een beetje om moeten lachen, want ik heb haar ook rijstwafels gestuurd)
- Zuivelvrije (witte) chocolade
- Een Bliss Bar! en Energy Bomb! reep
- En een stukje heerlijk geurende zeep van Lush



Deze editie was wat mij betreft weer een succes. Ik ben benieuwd van wie ik volgende keer een smakelijk pakket mag ontvangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten